اختصاص 520 اتوبوس برای حرکت به سمت مرقد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان از اختصاص 520 دستگاه اتوبوس در استان برای حمل و نقل 23 هزار زائر بمناسبت مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 01 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، داریوش امانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیش از یک ماه است که با برگزاری جلسات متعدد برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و خدمات رسانی هرچه بیشتر این ناوگان در 15 خرداد برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: از روز گذشته با به راه افتادن کاروان دانشجویان دانشگاه امیرالمومنین سپاه به صورت پیاده به سمت مرقد امام کار این کمیته نیز با اعزام 10 دستگاه اتوبوس در کنار این دانشجویان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: هزینه 520 اتوبوس مذکور توسط دستگاه های اجرایی مختلف پرداخت می شود همچنین این تعداد ناوگان متعلق به بخش خصوصی است که به طور میانگین 30 درصد تخفیف را ویژه این ایام برای متقاضیان درنظر گرفته اند.

امانی اضافه کرد: همچنین 80 دستگاه اتوبوس به صورت ذخیره درنظر گرفته شده که در صورت بروز خرابی و یا افزایش احتمالی تعداد زائران به بیش از 23 هزار نفر به صورت ناوگان کمکی خدمت رسانی کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان همچنین از جلسه مشترک با نهادهای هلال احمر، اورژانس، راهداری، امدادخودرو و پلیس خبر داد.

وی افزود: برای این سه روز همانند سفرهای نوروزی و سفرهای تابستانی برای خدمات رسانی و سفری سالم و ایمن اقدام خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار