هشدار معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان زنجان

روزه‌خواری در منظر عموم طبق قانون ممنوع است

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان روزه‌خواری در منظر عموم طبق قانون ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 27 May 2017
غلامرضا امیدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: پلیس در سطح استان زنجان فضا را برای برگزاری  مراسم‌های  این ماه و راهپیمایی باشکوه روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان وظیفه پذیرایی از مسافران بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است، افزود: به همین منظور در صورتی که تخلفی از واحدهای اغذیه‌فروشی مشاهده شود برخورد لازم انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه همه تلاش پلیس فراهم ساختن  آرامش و امنیت مطلوب‌تر در جامعه است، تصریح کرد: از همین  انتظار می‌رود، مردم نیک اندیش و نیک رفتار ما با تأسی و پیروی از مولای متقیان علی (ع) بیش از گذشته در کمک به کودکان و بیماران و سالخوردگان پیش قدم شده و در همه امور از یاری رساندن به هموطنان ناتوان دریغ نکنند.

امیدی با تأکید بر رعایت همه دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه در ماه مبارک رمضان افزود: فروشندگان مواد غذایی، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشی‌ها و ... موظف به رعایت این مسأله بوده و ماموران انتظامی استان هم با کسانی که بخواهند بعضا" مقررات را رعایت نکنند، برخورد قانونی و لازم به عمل خواهند آورد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : مرکز فوریت‌های پلیس 110 فرماندهی انتظامی استان زنجان به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های شهروندان استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار