سید حسینعلی موسوی؛

انتخاب شهردار بر اساس شایسته سالاری نقش موثری در توسعه شهرها و عمران شهری را دارد

فرماندار دهلران استفاده از افراد با تجربه، کارآمد و توجه به شایستگی برای انتخاب شهردار را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به شاخص های یک شهردار خوب و انتخاب بر اساس شایسته سالاری نقش موثری در توسعه شهرها و عمران شهری خواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 03 June 2017
به گزارش تابناک ایلام؛  سید حسینعلی موسوی  در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر موسیان اظهار کرد: اعضای شورا باید با تعامل و همکاری امور را پیگیری و با برنامه ریزی و تلاش در جهت تحقق برنامه ها برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم گام بردارند.

وی نگرش قومی، قبیله ای و گروهی را آفت کار شوراها دانست و افزود: داشتن هدف و برنامه و تعامل سازنده با همه مجموعه ها باید مورد توجه شوراها باشد.

وی بر لزوم پیگیری اعضای شورا برای جذب اعتبارات بیشتر تاکید کرد و یادآور شد: توجه به اعتبارات عمران شهری و تلاش در این زمینه در دستور کار است و اعضای شورا باید رایزنی ها با مجموعه های مرتبط در مرکز برای جذب اعتبارات بیشتر عمران شهری و توجه به مبلمان شهری را مد نظر قرار دهند.

موسوی با اشاره به سوابق موسیان در دفاع مقدس و ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به این ظرفیت ها طرح های خوبی در این بخش عملیاتی و یا در دست اجرا دارد که نشان از توجه و عزم دولت برای استفاده از این ظرفیت ها در جهت توسعه بخش و شهرستان است.
 
شایان ذکر است،منتخبان مردم شهر موسیان در پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر مسایل و مشکلات و راهکارها و نظرات خود برای توسعه و عمران این شهر با فرماندار مطرح و خواستار توجه به اعتبارات عمران شهری موسیان در کمیته برنامه ریزی شهرستان شدند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار