نمایشگاه صنایع دستی ‌درتویسرکان

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تویسرکان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی میراث فرهنگی در قالب 18 غرفه در نمایشگاه دائمی تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 12 February 2015

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تویسرکان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی میراث فرهنگی در قالب 18 غرفه در نمایشگاه دائمی تویسرکان خبر داد.

میثم الوندی  در گفت‌وگو بافارس  از برپایی نمایشگاه صنایع دستی میراث فرهنگی به مناسبت دهه فجر در محل نمایشگاه دائمی تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی فعال در میراث فرهنگی تویسرکان فعال شده است.

وی افزود: آثار این هنرمندان در 18 غرفه مبل و منبت، منبت ـ معرق، رودوزی‌های سنتی، تذهیب، حجاری روی سنگ، سازهای موسیقی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی و سوغات سنتی تویسرکان به مردم خدمات‌دهی دارد.

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان ساعت فعالیت این نمایشگاه را ساعت 14 تا 19 عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور حداکثری مربیان میراث فرهنگی ضمن اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صنایع دستی و اقدامات صورت گرفته در این نهاد زمینه‌ای برای معرفی آثار هنرمندان این شهرستان می‌شود.

وی تاکید کرد: با مربیگری هنرمندان مجرب در خانه اقتداری به افراد علاقه‌مند آموزش‌های لازم در رشته‌های مورد نظر ارائه می‌شود.

الوندی از آمادگی میراث فرهنگی برای آموزش افراد علاقمند به یادگیری مهارت صنایع دستی، از حضور میراث فرهنگی برای ارائه آثار هنرمندان و داشته‌های این نهاد در جشنواره زمستانی خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار