۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در محورهای مواصلاتی ریگان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی ریگان از کشف ۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 10 July 2017
رضا زیدآبادی امروز در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ریگان اظهار‌داشت: مبارزه با خورده‌فروشان مواد‌مخدر در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی از کشف 720 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: در طول یک سال اخیر 116 نفر در این زمینه دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان افزود: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در همجواری استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، مهم‌ترین مسئله‌ای که در اولویت ناجا در این منطقه قرار دارد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه اولین مسئله‌ای که مدنظر ما و در الویت ناجا بوده مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر بوده است خاطر‌نشان کرد: از مردم تقاضا داریم که همکاری تنگاتنگی‌ با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و کشف 720 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر حاصل تلاش مردم با همکاران ما بوده است.

زیدآبادی با بیان اینکه سرمنشا اکثریت تخلفات مواد مخدر است، افزود: مجرمینی که دستگیر می‌شوند ریشه اصلی جرم آنها به مواد مخدر برمی‌گردد و کسی که اعتیاد به مواد مخدر و مواد مخدر صنعتی دارد و هیچ منبع درآمدی ندارد مجبور است سرقت کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده‌های شهدا در این جلسه حضور دارند، تصریح کرد: در کشور قریب به 4 هزار شهید مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار