توصیه‌های نماینده آیت‌الله سیستانی به شهردار جدید قم

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران خطاب به شهردار قم گفت: کسی که در شهر قم بتواند خدمتی انجام دهد، کارنامه روشنی برای او به ثبت می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳ 11 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی بعد از ظهر امروز در دیدار شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: باید خداوند را شاکر باشید که چنین توفیقی نصیب شما شده است.

وی با اشاره به تعدد مراکز تصمیم‌گیری در قم ادامه داد: کسی که در این مجموعه بتواند خدمتی انجام دهد کارنامه روشنی برای او به ثبت می‌رسد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه کارهای زیادی در قم باید به انجام برسد اظهار کرد: امروز قم مرکز جهان تشیع است و در قم طلابی از 100 کشور مشغول تحصیل هستند و این افراد سفیرانی هستند که باید پیام قم را به دنیا منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظر بین مدیران و مسئولان امری طبیعی است، گفت: البته نباید اختلاف نظر به تنش منتهی شود؛ باید بتوانید شرایط را مدیریت کنید و اگر بتوانید این مهم را محقق کنید در نتیجه به نفع شما خواهد بود.

حجت‌الاسلام شهرستانی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نیز انتخاب خوبی داشته است یادآور شد: امیدواریم که بتوانید در مسیر خدمت به شهر قم گام بردارید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار