صادرات منابع انسانی در اردبیل استقبال شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است موضوع صادرات منابع انسانی در استان با هدف اشتغال‌زایی و کاهش بیکاری استقبال شود.
کد خبر: ۴۶۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 30 July 2017
به گزارش تابناک : محمد فیضی با بیان اینکه صادرات منابع انسانی در قالب نیروهای مهاجر است، تأکید کرد: در خود استان اردبیل با توجه به مرزی بودن می‌توان این طرح را به اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: به ویژه این طرح می‌تواند برای نیروهای آموزش دیده فنی عملیاتی شده و زمینه اشتغال جوانان در کشورهای همسایه را فراهم سازد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امروز ما در برهه‌ای از تاریخ واقع شده‌ایم که کشورها به سمت جهانی شدن پیش می‌روند.

وی افزود: بی‌شک در چنین وضعیتی مدیریت منابع انسانی نیز متأثر از این موضوع است؛ چراکه جهانی شدن به منزله نگاه صرف به مرزهای کشورها نیست و در مدیریت منابع انسانی نیز تأثیرگذار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در فضای حاکم لازم است از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه استفاده کرد.

به گفته فیضی در وضعیت فعلی یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان موضوع بیکاری جوانان به ویژه جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی است.

وی افزود: در این راستا هر طرح عملیاتی مورد حمایت است و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان نیز تمامی توان خود را برای عملیاتی کردن آن به کار گیرند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار