برگزاری 750 برنامه فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که از ابتدای سال جاری تا کنون 750 برنامه فرهنگی توسط این اداره کل برگزار شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 20 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور ایجاد تحول فرهنگی اثر گذار تبلیغات اسلامی این استان مبادرت به برگزاری 750 برنامه ی فرهنگی اثر گذار با همکاری مبلغین اعزامی در مناسبت ها و روحانیون مستقر کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به وجود قومیت های مختلف در استان البرز و وجود مسافران در ایام تابستان اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری هیئت های مذهبی برنامه های فرهنگی دینی را به منظور ایجاد تحول فکری و فرهنگی این استان به مرحله اجرا گذاشته است.
 
مسعودی،خاطر نشان کرد: امروز وجود نرم افزار های نوین در حوزه فضای مجازی از قبیل تلگرام، لاین، اینستاگرام و ... و جذب روز افزون جوانان به این حوزه عزم بلند و همت مسئولان فرهنگی در برگزاری برنامه های جذاب فرهنگی را می طلبد.
وی گفت:گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، بیان احکام، سخنرانی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی با موضوع و محتوی اثر گذار، توسعه آموزه های دینی در فضای مجازی، برگزاری مراسم ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیئت های مذهبی برپایی جلسات تلاوت و تفسیر قرآن کریم توسط روحانیون مستقر در سطح مساجد، مراسم دعای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا به صورت هفتگی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال جاری بوده است.
مسعودی،ادامه داد: هرچه فعالیت و برنامه فرهنگی انجام دهیم کم است چراکه دشمن با عزم راسخ در صدد کم رنگ کردن آموزه های دینی در بین جوانان است و جامعه ای که جوان آن سست و ضعیف شود خود به خود رو به زبونی و زوال خواهد رفت به همین منظور باید مجاهدانه و بدون چشمداشت مادی در عرصه تبلیغ دین اسلام که تنها راه سعادت دنیوی و اخروی افراد جامعه است گام برداریم.
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار