معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین تشکیل شد

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: کمیته استقبال از مهر به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی تشکیل شد.
کد خبر: ۴۹۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 September 2017
به گزارش تابناک سید مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را از جمله  اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری، پلیس راهور و دیگر مسوولان برگزار شد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و هر گونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

کاظمی گفت: نصب بیلبوردها و بنرهای آموزشی در زمان بازگشایی مدارس و زیباسازی دیوارهای مدارس از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در ایام باز گشایی مدارس خواهد بود.

وی تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان سازی ترافیک خیابان های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از جمله اقدامات سازمان حمل و نقل ترافیک عنوان کرد و افزود: رنگ آ میزی خط عابر پیاده در تقاطع ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیر ها، علائم ترافیکی و چراغ های راهنمایی شهر، تجهیز مدارس به لوازم همیاران پلیس، هماهنگی  برای  خدمات‌دهی سرویس های مدارس، راه‌اندازی عابر یار در تقاطع ها برای آموزش عملی فرهنگ عمومی ترافیک و بررسی نواقص موجود در مسیرهای دوچرخه سواری و ایمن سازی ویژه آن برای تردد دانش آموزان بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف شهرداری و ارائه آموزش های لازم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری  و همراهی تمامی ارگان های ذیربط گام موثری برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار