پیام تشییع پرشور 175 غواص از نگاه سردار نقدی

سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین پیام تشییع پر شور شهدای غواص در تهران ایستادگی در برابر هر خواسته ناحق و نابجا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 18 June 2015
به گزارش خبرنگار تابناک - جزیره، سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین پیام تشییع پر شور شهدای غواص در تهران را این گونه عنوان کرد: "در مقابل هرگونه خواسته ناحق و نابجا ایستاده ایم ".

سردار نقدی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به تشییع شکوهمند پیکر ۱۷۵ شهید در تهران یادآور شد: حضور پرشکوه و باورنکردنی مردم در تشییع ۲۷۵ شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس و کربلای ۴ بی سابقه بود و می توان گفت پس از رحلت امام خمینی یک تشییع بی سابقه در کشور رقم خورد.

 وی عنوان کرد: بصیرت و آزادگی ملت ایران دیروز به رخ جهانیان کشیده شد و حجت بر دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی تمام شد. به عده ای که خسته، درمانده و رفاه زده شده و می خواهند کوله بار مبارزه را زمین گذارند فهماند با نشستن آنها ملت ایران راه خود را رها نمی کند.

 سردار نقدی افزود: ظرفیت و عزم و اراده محکم ملت ایران هرگونه مانعی را می تواند از پیش روی بردارد. دوران دفاع مقدس بخشی از اداره ملت ایران بود. ملت ایران در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز محکم و استوار ایستاده است.

لازم بذکر است با حکم سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلمی، سردار رضا ترابی به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار