کمک730میلیونی مردم استان درجشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: سال گذشته در استان ایلام ۷۳۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها کمک شد.
کد خبر: ۴۹۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 15 September 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی  از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال مشارکت مردم نوع دوست در این امر خداپسندانه ۴۰ درصد افزایش یابد.

وی ادامه داد: جشن نوع دوستی همزمان با سراسر کشور از امروز در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده است.

این مسؤول اضافه کرد: کودکانی در جامعه وجود دارند که واقعا نیازمندند و به کمک خیرین نیاز دارند و به آنان باید مثل فرزندان خودمان کمک کنیم.

رضایی تصریح کرد: باید از کودکان بی‌سرپرست، یتیم‌ها، دانش آموزان کم بضاعت جانانه حمایت کنیم، باید خودمان را همدرد نیازمندان و دانش آموزانی که نمی‌توانند در این ایام شروع سال تحصیلی با دست باز به مدرسه بروند، دلشاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله برگزار می‌شود، انتظاری هم که ما از مردم نوع‌دوست استانمان داریم این است که امسال همچون سال‌های گذشته با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز امداد در سراسر استان امدادگران بیت امامت و ولایت را تنها نگذارند و کمک‌هایشان را به دانش‌آموزان نیازمند استانمان اهداء خواهند کرد و فردا هم در محل برگزاری نماز دشمن شکن جمعه همکاران ما مستقر خواهند شد.

رضایی از افزایش کمک‌های ۴۰ درصدی مردم استان ایلام در جشن عاطفه‌‌های امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در استان ایلام ۷۳۰ میلیون تومان مساعدت مردم استانمان را داشتیم  و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال با ۴۰ درصد افزایش به بیش از یک میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: فردا بیش از ۷۰ پایگاه ثابت کار جمع آوری کمک های مردمی را در مناطق مختلف استان به عهده دارند.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۹ مهرماه در مدارس سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار