۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های عالی‌شهر بوشهر تخصیص یافت

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح‌های مهم زیربنایی و روبنایی در شهر عالی‌شهر بوشهر اجرایی شده که امسال برای تکمیل آنها ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 24 October 2017
سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در عالی‌شهر بوشهر با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات تاثیرگذاری در این شهر انجام شده اظهار داشت: شرکت عمران عالی‌شهر در طول سالیان اخیر اقدمات ارزشمندی انجام داده است به‌گونه‌ای که در 4 سال گذشته در تاسیسات روبنایی و زیرساختی تاثیرگذار در حوزه مسائل اجتماعی، طرح‌های مهمی اجرا شده است.

وی، از ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی، تفریحی و درمانی  در عالی‌شهر خبرداد و افزود: ساخت مدرسه 12 کلاسه و استخر سرپوشیده و مجموعه فرهنگی عالی‌شهر با شرایط عالی و با کیفیت مطلوب اجراء شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه مجموعه فرهنگی عالی‌شهر که می‌تواند خدمات مطلوبی در حوزه اجتماعی فرهنگی ارائه کند روند اجرایی مطلوبی دارد خاطر نشان کرد: اجرای این طرح‌های زیر ساختی می‌تواند حضور مردم را در این شهر امیدوارتر کند و نقش محوری که برای سر زیر جمعیتی بوشهر دیده شده محقق می‌کند.

باستی با تاکید بر توسعه شهر عالی‌شهر در همه حوزه‌ها گفت: در بررسی‌های انجام شده برای تسریع اجرای برخی بخش‌ها و طرح‌ها، هماهنگی لازم انجام شده که آغاز مرکز جامع سلامت، توسعه طرح‌های ارتباط جاده‌ای عالی‌شهر و دیگر پروژه‌ها از آن جمله است.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش مدیرعامل شرکت عمران عالی‌شهر در توسعه طرح‌های زیر و روبنایی تصریح کرد: طرح‌های مهم زیربنایی و روبنایی در شهر عالی‌شهر بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد که امسال برای تکمیل آنها 100 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار