اختصـــاصـــی تابناک/

تشریح عملکرد شش ماهه اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در بخش نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه مواد خام دامی

رییس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک،عملکرد شش ماهه اداره دامپزشکی شهرستان در بخش نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه مواد خام دامی و کشتارگاه ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 31 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،رییس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک،عملکرد شش ماهه اداره دامپزشکی شهرستان در بخش نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه مواد خام دامی و کشتارگاه ها را تشریح کرد.

تشریح عملکرد شش ماهه اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه در بخش نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه مواد خام دامی
کرم الله کیانی نسب اظهار داشت : در بازدید از اماکن عرضه مواد خام دامی شامل قصابی ها،مرغ و ماهی فروشی ها،رستوران ها و اماکن عرضه مواد خام لبنی تعداد ۵۶۷۲ مرکز مورد بازرسی قرار گرفت.
وی افزود: حدود ۱۲۳ مورد از فرآورده های خام دامی عرضه شده در مراکز عرضه در تشخیص آزمایشگاه پس از انجام ۱۶۵ مورد آزمایش،تعداد ۱۰۹ مورد غیر بهداشتی شناسایی شد و در پایان از مراکز مذکور مقدار ۸۱۵ کیلوگرم فرآورده ی غیر بهداشتی ضبط و حذف گردید.
رییس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در شش ماه اخیر بازرسی ها به صورت دقیق انجام شده است تصریح کرد : در شش ماه اخیر،در کشتارگاه دام دهدشت تعداد ۳۰۴۳ رأس گوسفند، تعداد ۸۵۰۳ رأس بز و تعداد ۹۵ رأس گاو کشتار شد.
کیانی افزود: با توجه به بازرسی های انجام شده در حین کشتار مقدار ۶۷۹ کیلوگرم گوشت گوسفند، ۱۰۱۴ کیلوگرم گوشت بز و مقدار ۲۶۰ کیلوگرم گوشت گاو حذف و در کوره لاشه سوزی کشتارگاه امحاء گردید.
کیانی در پایان صحبت های خود به خبرنگار تابناک گفت : در شش ماه آینده نظارت و بازرسی بهداشتی از اماکن عرضه مواد خام در سطح شهرستان کهگیلویه تشدید خواهد شد.

خـــــبرنگار: سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار