رفع مشکلات جاده ای اقلید یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است

فرماندار اقلید در بازدید مدیر کل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی از تونل ابا صالح المهدی (عج) بر لزوم مساعدت مسؤولان کشوری و استانی در راستای رفع معایب تونل اباصالح المهدی این شهرستان و ایجاد سیستم تهویه در این تونل تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 08 November 2017
تابناک فارس به نقل از کلید فارس: صالح مشتاقی لار در بازدید مدیر کل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی از تونل اباصالح المهدی (عج) اقلید که با همراهی دکتر افضلی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و رئیس نظارت ساخت و توسعه ادراره کل راه و شهرسازی فارس صورت اظهارداشت : تنها راه ارتباطی شهر اقلید با روستاها و همچنین گذرگاه  حمل و نقل استان های همجوار از طریق تونل اباصالح المهدی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: سالانه در ایام بهار و تابستان  و فصل کشاورزی حجم تردد از این محور بسیار زیاد است و این امر لزوم رفع معایب این تونل را بیش از پیش ضروری می سازد.

مشتاقی لار گفت : همه ساله در ایام اربعین حسینی زائران زیادی از شهرستان اقلید به سمت خوزستان و کربلا تردد کرده و با حجم انبوه خودروها، فضای تونل در ساعات ترافیک نامطلوب بوده و علاوه بر آلودگی هوا امکان وقوع حادثه نیز بسیار است.

وی تاکید کرد: باتوجه به مسائل عنوان شده، ایجاد سیستم تهویه برای این تونل امری لازم و ضروری است که نیاز به مساعدت مسؤولان کشوری و استانی دارد.

همچنین، دکتر سیدحسین افضلی، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار داشت : رفع مشکلات جاده ای اقلید یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

وی عنوان داشت: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر اقلید به سمت روستاها و نیز محورهای مواصلاتی دیگر لازم است تدبیری در راستای اصلاح جاده ها و نقاط حادثه خیز آن صورت گرفته و  اقدامات توسعه عمرانی شهرستان از اولویت های کاری مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی باشد.

 مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی قول مساعد پیگیری رفع مشکل سیستم تهویه تونل ابا صالح المهدی (عج) را از طریق وزارت خانه صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار