فرماندار بیله سوار به مهر خبر داد؛

پایانه مرزی بیله سوار ۲۴ ساعته می‌شود

فرماندار بیله سوار گفت: تا دو ماه آینده بخش ترانزیت پایانه مرزی بیله سوار ۲۴ ساعته خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 10 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، آرام حلیم در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار  در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در پی سفر وزیر اقتصاد به کشور جمهوری آذربایجان در خصوص ۲۴ ساعته شدن دو پایانه آستارا و بیله سوار رایزنی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود: مقرر شده بخش مسافری پایانه آستارا و بخش ترانزیتی پایانه بیله سوار ۲۴ ساعته شود و تا دو ماه آینده در پایانه مرزی بیله سوار عملاً این طرح را اجرا می‌کنیم.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: در خصوص ۲۴ ساعته شدن بخش مسافری نیز در ایام تعطیلات عید نوروز تصمیم‌گیری خواهد شد و در وضعیت فعلی بخش مسافری پایانه بیله سوار ۲۴ ساعته نیست.

حلیم با اذعان به اینکه در سفر اتباع آذری به کربلا و عبور از مرز بیله سوار این موضوع مطرح شده بود، اضافه کرد: فعلاً بخش مسافری ۲۴ ساعته نشده است.

وی تأکید کرد: به منظور تجهیز پایانه دستگاه X-RAY ویژه مسافران تأمین شده و اداره کل گمرکات استان قول مساعد تأمین دستگاه ویژه ترانزیت را نیز مطرح کرده است.

فرماندار بیله سوار در خصوص تردد زائران خارجی از پایانه مرزی نیز افزود: سال گذشته دو هزار زائر خارجی و امسال سه هزار و ۷۵۰ زائر در پایانه مرزی بیله سوار پذیرایی شده و عازم کربلا شدند.

به گفته حلیم موکبی در پایانه مرزی برای استقبال از زائران تدارک دیده شده که این موکب در هنگام بازگشت زائران نیز خدمات ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار