استاندار قزوین: کمک به زلزله زدگان با هماهنگی مدیریت بحران صورت گیرد

استاندار قزوین به مدیران دستگاههای اجرایی دستور داد تا برای تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه با مدیریت بحران و هلال احمر هماهنگ باشند.
کد خبر: ۵۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 14 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا عبدالمحمد زاهدی در مکاتبه با مدیران دستگاه های اجرایی استان آورده است:با توجه به برودت و سردی هوا و نیاز به وسایل گرمایشی و اسکان فوری زلزله زدگان، در حال حاضر مهمترین درخواست مناطق زلزله زده شامل آب معدنی، پتوی سالم و تمیز، چادر، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی ،کنسرو و خشکبار است.
وی یادآور شده است: کلیه دستگاه های اجرایی ضمن خودداری از ارسال تجهیزات و امکانات غیر ضروری و پراکنده به مناطق زلزله زده با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران و یا جمعیت هلال احمر استان نسبت به اهداء کمک های خود اقدام کنند تا اقلام ضروری به موقع فراهم شده و در اسرع وقت به استان کرمانشاه ارسال شود.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار