سرپرست اداره آموزش و پرورش آبیک خبر داد

برپایی 117 نمایشگاه یار مهربان در آبیک

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برپایی 117 نمایشگاه یار مهربان در آبیک خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 18 November 2017
 به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 117 نمایشگاه کتاب در مدارس شهرستان آبیک برپا شده است.

وی افزود: در 117 نمایشگاه کتاب مدارس شهرستان آبیک 16 هزار جلد کتاب با عناوین آموزشی، فرهنگی، علمی، دینی و مذهبی در معرض نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: نمایشگاه کتاب مدارس شهرستان آبیک از 24 آبان آغاز و تا روز دوشنبه 29 آبان برپا است.

اینانلو اضافه کرد: کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب مدارس بین 25 تا 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی بهترین راه افزایش سرانه مطالعه کتاب را ترویج مطالعه در مدارس ذکر و خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب انسان را در مسیر رشد و توسعه فکری سوق می‌دهد.

این مسؤول با اشاره به دعوت از اولیای دانش‌آموزان به مدارس بیان کرد: از اولیای دانش‌آموزان درخواست شده است در هفته کتاب در مدارس حضور یافته و نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

 سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: به والدین توصیه می‌شود به همراه دانش‌آموزان از نمایشگاه‌های کتاب در مدارس بازدید کنند.

اینانلو ادامه داد: حضور اولیا در مدارس و تبلیغ و ترویج معلمان در زمینه مطالعه کتاب و خرید آن قطعا می‌تواند نقش بسزایی در توسعه فکری دانش‌آموزان ایفا کند.

وی اضافه کرد:مراسم زنگ کتاب روز گذشته با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان در دبیرستان دخترانه سمائیان شهر آبیک برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار