استاندار آذربایجان‌شرقی

احداث اولین واحد دام سبک اصلاح نژادی 2 هزار رأسی در شهرستان شبستر

فارس:استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ما از تعهد ایجاد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر تنها توسط یک واحد تولیدی در شبستر استقبال می‌کنیم و باید اعتقاد داشته باشیم که نباید مواد و تبصره قوانین موجب مانع توسعه تولید و اشتغال باشد.
کد خبر: ۵۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 26 November 2017
مجید خدابخش شامگاه امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شبستر اظهار داشت: شهرستان شبستر به عنوان شهرستان الگوی موفق در استان است و موفقیت بنگاه‌های اقتصادی آن در تولید اشتغال زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان باید در رفع موانع تولید برای ایجاد اشتغال باید تلاش کنند افزود: ما از تعهد ایجاد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر تنها توسط یک واحد تولیدی در شبستر استقبال می‌کنیم و باید اعتقاد داشته باشیم که نباید مواد و تبصره قوانین موجب مانع توسعه تولید و اشتغال باشد.

منصور طالب‌پور فرماندار شهرستان شبستر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع و تسهیل تولید شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: اولین واحد دام سبک اصلاح نژادی 2 هزار رأسی در شهرستان شبستر در شرف احداث است.

وی با اشاره به اینکه تسریع در انتقال آب ارس جهت تأمین آب شرب و کشاورزی از اولویت‌های شهرستان شبستر است، نسخه جدید و ویرایش یافته سند تدبیر و توسعه شهرستان شبستر در قالب ۸۰ پروژه تدوین شده است.

طالب‌پور با وجود تعداد 8 شهرک صنعتی و فعالیت 420 واحد تولیدی در این منطقه تصریح کرد: 120 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان در حال فعالیت هستند همچنین در حوزه تولید شیرینی و شکلات نیز این شهرستان در سطح کشور به عنوان قطب شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار