قائم مقام وزیر کشور:

آثار همدلي و همزباني در قم موجب جهش استان شده است

همدلي و همزباني به وجود آمده در استان قم طي دو سال اخير موجب جهش بسيار خوب قم در زمينه هاي مختلف از جمله امنيتي، عمراني و فرهنگي شده است. استاندار سابق قم با همدلی و همزبانی خوبی که بین مجموعه مسوولان استان بوجود آورده بود توانست قم را بیش از پیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.
کد خبر: ۵۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 27 June 2015
به گزارش تابناک قم، محمدحسین مقیمی در مراسم معرفی فریدون همتی سرپرست جدید استانداری قم که صبح امروز در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به استعفاء استاندار قم و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم اظهار کرد: با توجه به استعفاء این مدیران استانی و جایگاه استان قم در نظام اسلامی هماهنگی‌های لازم انجام و فریدون همتی به عنوان سرپرست استانداری قم انتخاب شده است.

وی درادامه به حساسیت های قم اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های این استان، قم نباید حتی یک روز بدون سرپرست بماند.

مقیمی افزود: دراین راستا وزیر کشور با توجه به علاقه ای که به شهر مقدس قم داشت ، آقای همتی مشاور ارشد خود را به سرپرستی استانداری قم منصوب کرد. 

وی همچنین با قدردانی از خدمات استاندار سابق قم گفت: او یکی از استانداران برجسته کشور بود و آثار فعالیت‌هایش در استان قم به خوبی قابل مشاهده است؛ وی در طول دوران مدیریت خود همدلی و همزبانی مناسبی را در استان قم ایجاد کرده است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه طی جلسه رسمی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار سابق و حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری قم تقدیر می‌شود عنوان کرد:‌ این دو مدیر استانی به صورت مستمر برای ارائه رفاه معیشتی و خدمت‌رسانی به مردم قم در تلاش بودند.

وی با اشاره به اینکه قم ارزش ویژه‌ای در سطح کشور دارد، خاطرنشان کرد: باید همگی تلاش کنند که در حرکت انجام‌شده وقفه‌ای ایجاد نشود و امورات استان قم به بهترین نحو انجام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار