ضرورت تلاش مسئولان براي خدمت رساني شايسته به زائرين و مردم قم

سرپرست استانداري قم بر ضرورت تلاش مديران جهت استفاده از فرصت ها تاكيد و كرد و گفت: همه بايد با تعامل و همدلي زمينه خدمت رساني هر چه شايسته تر به زائرين شهر مقدس قم و مردم شريف اين استان را فراهم كنيم.
کد خبر: ۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 27 June 2015
به گزارش تابناک قم، فريدون همتي روز شنبه در نشست صميمي با كاركنان استانداري طي سخناني بر ضرورت تلاش ادارات دولتي براي خدمت گذاري به مردم تاكيد كرد.

مشاور عالي وزير كشور با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي بر آراي مردم متكي است افزود: مردم با وجود مشكلات اقتصادي در همه ي شرايط به انقلاب پايبند بوده اند و از آن در عرصه هاي مختلف دفاع كرده اند.

سرپرست استانداري قم شرايط كشور در زمان تحريم را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت و مردم مي توانند با همان روحيه انقلابي و با همكاري بيشتر مشكلات را حل كنند.

وي در ادامه قم را پايتخت و بنيه فكري انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: صداي اسلام از اين شهر بر مي خيزد و از اين رو مسئولان در قم وظيفه دوچندان دارند.

همتي با بيان اينكه مسئوليت ها گذرا هستند، بر ضرورت تلاش مديران جهت استفاده از فرصت ها تاكيد و خاطرنشان كرد: همه بايد با تعامل و همدلي زمينه خدمت رساني هر چه شايسته تر به زائرين شهر مقدس قم و مردم شريف اين استان را فراهم كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار