نماینده مردم قزوین در مجلس:

هنرمندان خلاق قزوینی حمایت شوند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تأکید کرد و گفت: صرف هزینه‌های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی دارد و این مهم حمایت ویژه مسؤولان را می‌طلبد.
کد خبر: ۵۳۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 17 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه هنری استان قزوین بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تأکید کرد و اظهار داشت: مدیریت خلاق و بهره‌مندی از کارشناسان مجرب مهم‌ترین ویژگی حوزه هنری قزوین بوده که خوشبختانه آثار و تولیدات این مرکز از سطح کیفی بالا و استاندار خوبی برخوردار است و باید تداوم داشته و حمایت شود.

وی افزود: این مرکز با تولیدات خود به ویژه در حوزه نمایش، هنرهای تجسمی و پژوهش برای بالا بردن ذائقه فرهنگی استان گام‌های مؤثری برداشته و در این راستا به نظر می‌رسد، صرف هزینه‌های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی دارد و این مهم حمایت ویژه مسؤولان را می‌طلبد.

* مسؤولان در احداث پردیس سینمایی مساعدت کنند

در این دیدار رئیس حوزه هنری استان قزوین هم حوزه هنری را نهادی کاملاً فرهنگی، هنری و برآمده از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار فاخر جزو اهداف ثابت آن به شمار می‌رود.

علی هوشمند گفت: کمبود فضای مطلوب و استاندار، بزرگ‌ترین مانع حوزه هنری استان در ارائه خدمات است و اگر مسؤولان مساعدت کنند و پردیس سینمایی احداث شود، می‌توانیم با گسترش آموزش‌های هنری گام‌های اساسی در جهت توسعه استان برداریم.

گفتنی است در این دیدار نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحدهای تخصصی ضمن گفت‌وگو با کارشناسان از نزدیک در روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار