برگزاری نشست هماهنگی یادواره‌ی عملیات فتح میمک

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه هماهنگی یادواره‌ی عملیات فتح میمک، خواستار پررنگ تر کردن جنبه مردمی برگزاری یادواره شد.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 29 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی در جلسه هماهنگی یادواری عملیات فتح میمک که با حضور امیر سرتیپ دوم آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: برگ های زرینی از کارنامه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در جغرافیای استان ایلام رقم خورده است که عملیات غرورآفرین فتح میمک نمونه درخشانی از آنهاست .

وی در این زمینه افزود: در عملیت فتح میمک، نیروهای نظامی و مردم در کنار هم از تمامیت ارضی و ارزشهای کشور دفاع کردند که این مهم، وجه تمایز دفاع از کشور بین ایران و سایر کشورهاست .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: همانطور که در عملیات فتح میمک، نیروهای مردمی و نظامی در کنار هم از خاک کشور دفاع کردند، در برگزاری یادواره نیز باید نیروهای مردمی حضور داشته باشند و سال به سال نقش آنها پررنگ تر شود .

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود ضمن اشاره به این مهم که وابستگی به شهداء و خانواده شهداء مایه افتخار است، گفت: هر چند که دشمن در جنگ تحمیلی از نظر ادوات و تجهیزات جنگی برتر از ما بود، اما رمز موفقیت ما، ایثار و شهادت رزمندگان بود .

کرمی با اشاره به این نکته که فتح میمک مقدمه سایر فتوحات ایران در دفاع مقدس بود، ابراز داشت: یادواره فتح میمک باید جنبه ملی پیدا کند و نقش رسانه های استان در تحقق این امر مهم بسیار حائز اهمیت است .

وی ضمن تأکید بر این نکته که برگزاری یادواره به نوعی مانور همدلی است، خواستار برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری باشکوه مراسم با استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاهی و مردمی استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار