قائم مقام مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

فعالیت 300 عضو هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی قم

قائم مقام مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در دانشگاه علوم پزشکی قم پنج هزار پرسنل و 300 عضو هیأت علمی فعالیت دارند اما نزدیک به 70 نفر آنها در این جشنواره شرکت کردند.
کد خبر: ۵۴۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 02 January 2018

به گزارش تابناک قم، علی کاکایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن جلسات علامه طباطبایی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته جشنواره فرهنگی با کیفیت مطلوبی در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی قم پنج هزار پرسنل و 300 عضو هیأت علمی فعالیت دارند اما نزدیک به 70 نفر آنها در این جشنواره شرکت کردند.


وی خاطرنشان کرد: یکی از علت‌های استقبال پایین دانشگاه علوم پزشکی قم از جشنواره فرهنگی کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عدم موفقیت در اطلاع‌رسانی بوده است؛ 950 نفر در دانشگاه علوم پزشکی قم سامانه اداری دارند به همین علت باید علاوه بر مکاتبات اداری، از دیگر روش‌های اطلاع‌رسانی نیز استفاده کنیم تا پیام این جشنواره به همه افراد مرتبط برسد.


قائم مقام مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار پرسنل بیمارستان شهید بهشتی در سه شیفت مختلف کاری یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های هنری بسیاری در این دانشگاه داریم که باید به صورت ویژه از آنها استفاده کنیم و امیدواریم در بخش عمومی نیز بتوانیم شاهد مشارکت گسترده‌تر کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی قم باشیم تا رقابت مطلوب‌تری را با دانشگاه‌های دیگر کشور رقم بزنیم.


وی ادامه داد: هر چند در سال گذشته و امسال محدودیت‌هایی از نظر اعتباری داشته اما با این وجود هدایای نقدی مطلوبی برای نفرات برگزیده استانی درنظر گرفته شده است و همچنین تقدیرنامه‌های دریافتی نیز در ارزشیابی سالانه مورد توجه قرار می‌گیرد.


کاکایی با بیان اینکه پوستر ویژه جشنواره فرهنگی کارکنان و اساتید در سطح دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده است، مطرح کرد: استفاده از فضای مجازی و سامانه‌های پیامکی باید توسط روابط عمومی مراکز مورد توجه قرار گیرد.


قائم مقام مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: خانواده جامعه پزشکی فقط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیستند به همین علت درحال ارتباط با مجموعه‌های مختلف از جمله بیمارستان ولی عصر(عج)، تامین اجتماعی، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها هستیم تا بتوانیم در جشنواره فرهنگی کارکنان و اساتید حضور گسترده‌تری داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار