مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد :

در جهت اجتماعي كردن ورزش گام برداريم

مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت : بايد همه دستگاههاي اجرايي استان با همدلي با هم در جهت همگاني و اجتماعي كردن ورزش گام برداريم.
کد خبر: ۵۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 29 June 2015
به گزارش تابناک یزد هشتم تيرماه اولين نشست هماهنگي "نخستين جشنواره فيلم كوتاه 3 دقيقه با ورزش" با حضور مديران كل امور اجتماعي و فرهنگي، دفتر امور بانوان و خانواده و روابط عمومي استانداري، دبير شوراي راهبردي و سرپرست دفتر توسعه پايدار وزارت ورزش و جوانان، مديركل ورزش و جوانان استان و افراد عضو شوراي راهبردي ورزش و جوانان استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در اين نشست به ابعاد مختلف ورزش اشاره و عنوان كرد : ضروري است جنبه هاي گوناگون ورزش را به جامعه نشان دهيم.
"مجيد جواديان زاده" ادامه داد : اگر ورزش در اجتماع همگاني شود با جامعه اي با نشاط همراه با سلامت فردي و اجتماعي همراه خواهيم بود.
وي با اشاره به برگزاري "نخستين جشنواره فيلم كوتاه 3 دقيقه با ورزش " در استان يزد افزود : برگزاري اين جشنواره ها مي تواند بسيار تأثيرگذار باشد و باتوجه به اينكه عمده امكانات ما در تهران متمركز شده است تا اندازه اي از اين انحصار جلوگيري مي كند و موجب مي شود استانهاي ديگر نيز هويتشان را مطرح كنند.

توجه ويژه دولت تدبير و اميد به ورزش همگاني


در ادامه اين جلسه دبير شوراي راهبردي و سرپرست دفتر توسعه پايدار وزارت ورزش و جوانان گفت : دولت يازدهم در كنار توجه به ورزش قهرماني به همگاني نمودن ورزش نيز عنايت ويژه اي دارد.
"رضا شجيع" بر اهميت برگزاري "نخستين جشنواره فيلم كوتاه 3 دقيقه با ورزش " با نگاه ملي و رويكرد استاني تأكيد كرد و ادامه داد : اين جشنواره با هدف جلب مشاركت بر توسعه ورزش و حمايت وزارت ورزش و جوانان و استانداري يزد و مشاركت بخش خصوصي در زمستان سالجاري برگزار و تبليغات و آثار برتر اين جشنواره از شبكه تلويزيوني ورزش و راديو ورزش پخش خواهد شد.
مشاور وزير ورزش و جوانان به علت انتخاب نمودن 3 دقيقه زمان براي فيلمهاي كوتاه جشنواره اشاره كرد و افزود : در هر 3 دقيقه در جهان يك نفر بر اثر سكته مغزي فوت مي كند، در هر سه دقيقه 1000 كيلوگرم چيپس و پفك مصرف مي شود و 3 دقيقه لازم است تا پزشكان بتوانند فردي را به زندگي دوباره بازگردانند و قلب وي را احياء نمايند و به اين دلايل اين عنوان براي جشنواره در نظر گرفته شده است.
در ابتداي اين جلسه "مسعود شريعتي" مديركل ورزش و جوانان استان ضمن ارائه گزارش از روند آغاز به كار و فعاليت كارگروه " نخستين جشنواره فيلم كوتاه 3 دقيقه با ورزش " اظهار داشت : برگزاري اين جشنواره، مي تواند در نهادينه كردن فرهنگ ورزش در جامعه بسيار مؤثر باشد و اين رويداد براي اولين بار در كشور با محوريت استان يزد انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار