سرپرست استانداری قم:

برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم

سرپرست استانداری قم با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن کنیم، گفت: قم نیازمند پنجره واحد سرمایه‌گذاری است و اگر روحیه حمایت از سرمایه‌گذاری و سیستم طراحی شده برای حضور سرمایه‌گذار مهیا شود شاهد حضور گسترده سرمایه‌گذاران خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸ 01 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، فریدون همتی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در سایه همدلی و همزبانی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی با اشاره به حل مشکلات قم با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها بیان کرد: باید از ظرفیت‌های وجود حضور شخصیت‌های قمی در رده‌های مدیریتی ارشد کشور و حضور شخصیت‌ها در این شهر برای حل مشکلات بهره‌مند شویم.

سرپرست استانداری قم ضرورت ارائه برنامه و طرح‌های مطالعه شده برای حل مشکلات قم را یاد آور شد و افزود : باید برنامه توسعه با ویژگی‌های قم به مدت 5 سال تدوین کنیم و آن را به پیوست قانون برنامه ششم توسعه تصویب کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری در بخش مدیریت شهری باید در این خصوص برنامه توسعه را ارائه دهد گفت: اگر بتوانیم در قالب برنامه توسعه کشور پیش بینی‌های لازم را داشته باشیم می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی در عرصه توسعه استان باشیم.

همتی با اشاره به اینکه در این برنامه باید وضعیت استان قم در پنج ساله آینده ترسیم شود گفت: در بخش سرمایه‌گذاری که محور اصلی حرکت ما است باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه قم دارای ظرفیت حضور سرمایه‌گذاران داخلی و برون مرزی است بیان کرد: باید بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری در قم تسهیل کنیم.

سرپرست استانداری قم با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن کنیم افزود: قم نیازمند پنجره واحد سرمایه‌گذاری است و اگر روحیه حمایت از سرمایه‌گذاری و سیستم طراحی شده برای حضور سرمایه‌گذار مهیا شود شاهد حضور گسترده سرمایه‌گذاران خواهیم بود و راه توسعه استان قم در تحقق این هدف است و در این مسیر شهردار و شورای اسلامی شهر قم می‌توانند کمک‌های لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: با وحدت، همدلی و همراهی کار را به پیش خواهیم برد و دولت نیز با تمام توان در کنار شما خواهد بود و امیدواریم که در دوره کوتاهی شاهد حرکت قطار توسعه شهر قم باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار