عضو شورای شهر قم:

دست کسی که در قم هتل می‌سازد را باید بوسید

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه هرکسی در قم هتل بسازد باید دستش را بوسید گفت: فرقی نمی‌کند که کجا این پروژه ساخته می‌شود؛ یکی از نیازهای اساسی شهر قم هتل‌سازی است.
کد خبر: ۵۵۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش‌زر در سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب به صورت فوق‌العاده به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه هرکسی در قم هتل بسازد باید دستش را بوسید گفت: فرقی نمی‌کند که کجا این پروژه ساخته می‌شود؛ یکی از نیازهای اساسی شهر قم هتل‌سازی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ بلوار پیامبر اعظم برای هتل‌سازی گفت: شورا بعضا مقرراتی را می‌گذارد و همه استفاده می‌کنند اما گاهی هم شهرداری صلاح می‌داند که موردی مسائل را بررسی کند.

عضو شورای شهر قم بیان کرد: کسی که این ظرفیت را دارد که هتل بسازد قطعا از قوانین و مقررات آگاهی دارد و به اندازه کافی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور اظهار کرد: تعاونی‌های مسکن نیز به دنبال احداث مسکن برای مردم هستند و پولی که این تعاونی قرار بوده پرداخت کند به دلیل مشکل اقتصادی مردم و ناتوانی در پرداخت تعهدات با مشکل تامین مالی مواجه شده است و نتوانسته تعهدات را عمل کند و ما در جایگاهی هستیم که اگر این مشکل صحیح است حمایت کنیم که آنها با شرایط دیگری پرداخت داشته باشند.

آتش‌زر اظهار کرد: عوض اینکه ما مشکلی را حل کنیم نباید سد راه احداث مسکن برای مردم شویم و اگر توانی وجود دارد حمایت کنیم تا به صورت قسطی تعهدات پرداخت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار