سیاسی کاری آفت صدا و سیما

قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر به جای پرداختن و بازتاب دستاورد‌های انقلاب به علت حاکم بودن فضای سیاسی خیلی از توفیق‌ها و دستاورد‌های انقلاب بیان نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 06 February 2018
 
قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر به جای پرداختن و بازتاب دستاورد‌های انقلاب به علت حاکم بودن فضای سیاسی خیلی از توفیق‌ها و دستاورد‌های انقلاب بیان نمی‌شود.
 
به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام رمضان موسوی مقدم  در آیین بهره برداری از طرح‌های صدا و سیمای مرکز همدان بیان کرد: در مقابل کارشناس ضد انقلاب یک شبکه بیگانه به بیان ۶۰ مورد از توفیقات و دستاورد‌های بزرگ کشور در بخش‌های پزشکی، کشاورزی، رشد و شتاب علمی، دانش هسته ای، نانو فناوری، ماهواره و فضا پیما پرداخت.

وی ادامه داد: بسیاری از دستاورد‌های رسانه ملی کمتر از انرژی هسته‌ای نیست، چون صدا و سیما در یک جنگ نابرابر در مقابل شبکه‌های خارجی ایستاده است.

وی اضافه کرد: غلبه سیاست و بروز یک رقابت منفی که در بطن خود سیاست‌های نامناسب غیر اسلامی و غیر اخلاقی دارد، موجب شده خیلی از حقایق، واقعیت‌ها و پیشرفت‌ها که به برکت خون شهیدان به دست آمده بازگو نشود.

قائم مقام صدای و سیما یادآوری کرد: طبق ارزیابی یک موسسه بین المللی در طول ۱۰ سال گذشته به اندازه ۷۰ برابر ۷۰ سال جنگ بین شرق و غرب، با هدف براندازی، علیه ایران تبلیغ شده است.

حجت السلام موسوی مقدم افزود: ایران اسلامی در بیشتر زمینه‌ها تحریم است که در این بین صدا و سیما با توجه به نوع کار این سازمان و نیازمندی به فناوری‌های جدید با تحریم شدیدتری مواجه است.

قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: اگر طبق روال عادی پیش می‌رفتیم، امروز باید با ۲ شبکه با حداقل تجهیزات مدیریت فنی و حجم بالای مشکلات مواجه می‌شیدم.

حجت الاسلام موسوی مقدم ادامه داد: تحریم‌ها نه تنهایی تاثیری در عملکرد صدا و سیما نداشت بلکه منجر به افزایش اعتماد به نفس کارکنان، خود اتکایی و نوآوری‌ها و خلاقیت در این سازمان شد.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه پهنا‌های باند در اندازه‌های مختلف و تعریف شدن فرمت‌های جدید در فضای مجازی و سایبری، اگر گام به گام جلو نرویم مغلوب می‌شویم.

۸۵ طرح فنی صدای و سیمای مرکز همدان همزمان با برگزاری جشن پوشش ۹۹ درصدی شبکه دیجیتال این استان شامگاه دوشنبه بهره برداری شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار