قائم‌مقام وزیر راه:

تلاش ما بر اتمام مسکن‌های مهر در سال آینده است

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به اینکه در مجموع یک میلیون و 920 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده است، گفت: تلاش ما بر این است که پرونده مسکن مهر در سال آینده بسته شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 07 February 2018

احمد اصغری‌مهرآبادی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان 2 هزار و 583 واحد مسکن مهر در استان کرمان اظهار داشت: طرح مسکن مهر از حدود 10 سال قبل با توزیع استانی یک میلیون و 500 هزار واحد آغاز شد و در ادامه به 2 میلیون و 200 هزار واحد افزایش یافت.

وی بیان داشت: تاکنون 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت مسکن در سطح کشور پرداخت شده است و تلاش ما بر این است که این پروژه‌ها در سال آینده به اتمام برسند.

اصغری‌مهرآبادی با اشاره به تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی و یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برای بهسازی بافت‌های فرسوده تصریح کرد: برای اتمام کامل پروژه‌های مسکن مهر و تحویل آن‌ها نیاز به اعتبار داریم.

وی افزود: طبق برآورد انجام شده، 4 هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی و زیرساخت‌ها، 4 هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات روبنایی مانند مسجد، مدرسه، کلانتری و ... و 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای محوطه‌سازی اعتبار نیاز داریم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر عنوان کرد: پرونده مسکن سه استان یزد، زنجان و چهارمحال و ‌بختیاری بسته و در دهه فجر امسال 5 هزار واحد مسکن مهر در 26 استان تحویل داده شده است و جمع افتتاح‌ها به یک میلیون و 920 هزار واحد می‌رسد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار