معاون وزیر ارشاد:

مهمترین وظیفه دلسوزان نظام ترویج فرهنگ قرآنی است

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین وظیفه دلسوزان نظام را ترویج فرهنگ قرآنی خواند و بر لزوم ترویج آموزه های این کتاب آسمانی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 05 July 2015
به گزارش تابناک یزد حجت الاسلام محمدرضا حشمتی شب گذشته در آیین قدردانی از فعالان قرانی استان یزد ، استفاده از ابزار هنر در تبلیغ و ترویج قرآن را موثر خواند و افزود: در حوزه قرآن باید تولیدات فاخر با رویکرد هنری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه صندوق حمایت از فعالان قرآنی راه اندازی شده است ، اظهار کرد : ایجاد این صندوق در حمایت از فعالان قرانی موثر و اعضای مووسسه های قرآنی برای بیمه شدن باید وارد سامانه شده و ثبت نام کنند.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: صندوق حمایت از هنرمندان و نویسندگان (هنر ) به علت بدهی های دولت گذشته با مشکلاتی مواجه شد.
حشمتی در ادامه با بیان اینکه در حوزه عمومی فعالیت های قرآنی کشورمان کارهای خوب و مفیدی اجرا شده است ، افزود: اما این کافی نیست، نهادها و جمعیت های مختلفی که در جامعه وجود دارد که باید برنامه های قرآنی را برای آنها ارائه دهیم.
این مسوول همچنین از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه محمد(ص) خبر داد و گفت: اولین جشنواره ملی شکوه شکیبایی و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با موضوع محمد(ص) پیامبر صلح توسط این معاونت برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد : فراخوان این جشنواره به هفت زبان ترجمه شده است و جوایزی نفیس برای آثار برتر ارائه می شود.
در این مراسم از تعدادی فعالان قرآنی قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار