در جلسه شورای شهر قم تصویب شد:

تخفیف 25 درصدی عوارض شهرداری درماه رمضان

شهرداری در نظر دارد با تصویب شورا ، مودیانی که در فاصله 20 تیر الی 31 تیر ماه جاری عوارض بهای خدمات و جرایم کمیسیون ماده 100 را به صورت نقد و یکجا پرداخت کنند، 25 درصد تخفیف دریافت کنند.
کد خبر: ۵۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ 06 July 2015
به گزارش تابناک قم،  نایب رییس شورای اسلامی شهر قم در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورا با ارائه لایحه تشویقی پرداخت عوارض و جرایم شهرداری در ماه مبارک رمضان گفت: شهرداری در نظر دارد با تصویب شورا ، مودیانی که در فاصله 20 تیر الی 31 تیر ماه جاری عوارض بهای خدمات و جرایم کمیسیون ماده 100 را به صورت نقد و یکجا پرداخت کنند، 25 درصد تخفیف دریافت کنند. 

حجت‌الاسلام آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از زمان اعلامی گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کرد که یک هفته بیفتد برای بعد از ماه مبارک رمضان تا مردم بتوانند استفاده کنند.

سخنگوی شورای شهر نیز در این رابطه گفت: راجع به عوارض بحثی نداریم اما در زمینه تخفیف عوارض ماده صد مانند گذشته معتقد هستم که تخفیف به این موضوع تشویق تخلف است.

وی ادامه داد: الزاما اگر بخواهیم در جرایم کمیسیون ماده صد تخیف بدهیم باید از محل ماده ۱۷ بدهیم که در این ردیف جا نداریم. ما با تصمیم‌هایمان داریم رفتار مردم را شکل می‌دهیم و اینکه مشکلات مالی داریم دلیل نمی‌شود که الگوی رفتاری بدی برای مردم بسازیم.

در ادامه رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم افزود: تخفیف در جرایم کمیسیون ماده صد کار جالبی نیست چرا که موجب ادامه مشکلات شهرسازی می‌شود.

سعادت‌طلب با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌دهم تخفیف در عوارض داده شود اما به جرائم ماده 100 تخفیف تعلق نگیرد گفت: باید برای همه روشن شود که جرائم به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست و با آن مقابله می‌کنیم.

وی افزود: اگر به تدریج تخفیف جرایم ماده صد را حذف کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده جرایم کمیسیون ماده صد کاهش پیدا کند.

در نهایت لایحه شهرداری با پیشنهاد تخفیف 25 درصد تخفیف عوارض و 10 درصد تخفیف در جرائم ماده 100 از تاریخ 20 تا 31 تیر ماه سال جاری با رأی اعضا به تصویب رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار