شهردار قم:

اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام، اولويت كاري شهرداري است

در شهرداري ۱۴پروژه نيمه تمام داريم که مقرر شده اتمام پروژه هاي نيمه تمام را در اولويت كارهاي خودمان قرار دهيم. با وجود وحدت، همدلي و همزباني كه امروزه خوشبختانه بين مديران هست مي‌توانيم مشكلات پروژه‌ها را مرتفع كنيم.
کد خبر: ۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳ 07 July 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در حاشیه بازدید سرپرست استاندار قم از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در قم بیان کرد: در حال حاضر شهرداری قم اجرای 14 پروژه نیمه تمام را در دستور کار دارد و امروز همراه با استاندار قم از سه پروژه بازدید به عمل آمد.

وي در ادامه گفت: پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵خرداد معضلاتي از قبيل قرارداد و مشكلات اجرايي دارد، اين پروژه قرار بود در ارديبهشت امسال به بهره‌برداري برسد اما بدليل پاره‌اي مشكلات متاسفانه بهره برداري آن يكسال به تعويق افتاد و طبق آخرين جدول زمانبندي كه پيمانكاران به ما ارائه دادند سال ۹۵ شاهد بهره برداري خواهيم بود.

شهردار قم ضمن اشاره به وجود وحدت، همدلي و همزباني بين مديران استان اظهار داشت: با وجود وحدت، همدلي و همزباني كه امروزه خوشبختانه بين مديران هست مي‌توانيم مشكلات پروژه‌ها را مرتفع كنيم.

دكتر سقائيان نژاد ضمن اشاره به ضرورت نهادينه كردن تسريع در پيشرفت پروژه هاي عمراني گفت: بايد كار بصورت چند شيفته در پروژه‌هاي عمراني را نهادينه كنيم، چرا كه پروژه‌ها مستقيم با زندگي مردم در ارتباط است و بايد طعم خوش بهره‌برداري از پروژه‌ها را به كام مردم بچشانيم.

وي با اشاره به روند پيشرفت بلوار مرجعيت اظهار داشت: در پروژه بلوار مرجعيت كه نزديك ۹،۵ كيلومتر مي‌باشد بنياد مسكن همكاري خوبي با شهرداري دارد و تنها مشكلي كه وجود دارد بحث تملكات املاك موجود در مسير پروژه است كه قرار شد كميته ويژه تملكات كنار پيمانكار و پروژه قرار گيرد و بحث تملكات را پيگيري كند.

وي در ادامه افزود: مبلغ ۳۳۰ميليارد تومان فروش اوراق مشاركت عملياتي شده كه هفته آينده ۱۸۵ميليارد به حساب شهرداري واريز مي‌گردد و ما اين مبلغ را در اختيار قرارگاه سازندگي جهت تسريع در روند پيشرفت در پروژه‌ قطار شهري مي‌گذاريم.

شهردار قم ضمن تشكر از حمايت‌هاي سرپرست استانداري خاطرنشان كرد: از حمايت‌هاي سرپرست استانداري قدرداني مي‌كنيم چرا كه با حمايت‌هاي خود، ما را در جهت خدمت به شهروندان و زائران شهر مقدس قم دلگرم مي‌كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار