فرمانده انتظامی شهرستان آستارا:

مبارزه با قاچاق کالا در آستارا امنیت قاچاقچیان رااز بین برده است

آستارا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: مبارزه نیروی انتظامی با قاچاقچيان کالا در شهرستان مرزنشین آستارا از حوزه شمال غرب به مرکز کشور، امنیت استفاده از معبر آستارا را از بین برده است.
کد خبر: ۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 07 July 2015
سرهنگ رحیم مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشفیات کالاهای قاچاق در ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در محور مواصلاتی  اردبیل به آستارا و آمادگی همه جانبه نیروی انتظامی در این محور و ایستگاه بازرسی اظهار کرد: با توجه به کنترل های موثر بر مرزهای زمینی و دریایی در این منطقه، جرم قاچاق کالا از مرز شیوع نداشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی با حساسیت ویژه ای در این منطقه مانع عبور کالاهای قاچاق وارد شده از دیگر مرزها و قاچاق کالا از استان های غربی کشور به مرکز استان گیلان و سپس استان های همجوار شده است.

مهدی زاده گفت: چشمان تیز بین پلیس تمام تحرکات متخلفان را زیر نظر دارد و بدون هیچ اغماضی با آن ها برخورد می کند.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: شهرستان آستارا با وجود تردد اتباع و مسافران خارجی و گردشگران داخلی، با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی از امنیت قابل قبول و استانداردی برخوردار است.

وی تاکید کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد شهروندان آستارا از اجرای طرح جامع تامین امنیت اجتماعی در این منطقه مرزی کشور رضایت دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار