رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

حمایت از کالای ایرانی نیازمند برنامه ریزی و کار مضاعف است

- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی شاید سخت باشد اما با کمک دولت و ملت قابل اجراست.
کد خبر: ۵۸۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 11 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز چهارشنبه با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

خاموشی در این دیدار اظهار کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استانهای پایلوت در اجرای طرح سکونت گاههای غیر رسمی کشور تعیین شده و در یک سال گذشته در حال اجرای برنامه های آن است.

وی افزود: پس از اعلام دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی دولت نیز با جدیت وارد کار شد و با تعیین اعتبارات لازم مقدمات کار اجرایی را فراهم کرد و سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن ظرفیت تبیلغی روحانیت برای اجرای طرح احساس تکلیف کرد.

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی کشور یادآورشد: اگر نگاه عمیق تری در برنامه ریزی های کشور به آمایش سرزمین می شد شاید امروز حاشیه نشینی با این وسعت نداشتیم و با آسیب های اجتماعی با وضعیت کنونی روبرو نمی شدیم.

به گفته وی، مطالبه رهبری در این حوزه جدی است و ما نیز تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیتهای تبلیغی و آموزشی و فرهنگی خود با کمک سایر دستگاهها در زمینه کاهش آسیب ها گام برداریم.

این مقام مسئول ادامه داد:آمادگی داریم تا تحلیل های کارشناسی و پژوهشی خود در حوزه آسیب های اجتماعی استان قزوین را به استاندار محترم ارائه کنیم و در جلسه تشریحی در شورای اداری ابعاد آن را برای مدیران ترسیم کنیم تا برای کاهش آن تصمیم گیری مطلوبی صورت گیرد.

خاموشی اضافه کرد: از استاندار نیز انتظار همراهی و مساعدت داریم تا تداوم طرح کاهش ـسیب های اجتماعی در سکونت گاههای غیر رسمی با نتایج بهتری دنبال شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح امسال در ۱۰ استان توسعه خواهد یافت و در سال آینده در همه استانها عملیاتی خواهد شد.

خاموشی اجرای طرح به صورت پایلوت در استانهای قزوین، زنجان و همدان را موفق و تجربه خوبی برای گسترش آن در سایر استانها دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی شاید سخت باشد اما با کمک دولت و ملت قابل اجراست.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال باید مطالعه و پژوهش علمی صورت گیرد و پس از نظارت برتولید کالای کیفی با فرهنگ سازی برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی همت کنیم.

در این دیدار حجت الاسلام دارابی مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار