سیروس محجوب مالک باشگاه صبای قم شد

طی اسناد رسمی که بین سرپرست استانداری قم و سیروس محجوب مبادله شد وی در حال حاضر مالک باشگاه صبای قم بوده و هم اکنون با هماهنگی محجوب امور تمدید و عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر در حال انجام است.
کد خبر: ۵۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶ 10 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، عباس جهان بینی عصر پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: پس از نشست روز یکشنبه هفته جاری که به ریاست فریدون همتی سرپرست استانداری قم بین مسوولان بلند پایه استان و سیروس محجوب متقاضی خرید باشگاه صبا برگزار شد و در آن اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبا نیز حضور داشتند کار واگذاری 80 درصد سهام باشگاه صبای قم به آقای محجوب نهایی گردید.

وی خاطرنشان کرد: طی اسناد رسمی که بین سرپرست استانداری قم و محجوب مبادله شد وی در حال حاضر مالک باشگاه صبای قم بوده و هم اکنون با هماهنگی با او در حال انجام امور تمدید و عقد قرارداد با بازیکنان مورد نظر هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اضافه کرد: از چند روز گذشه نیز تمرینات تیم فوتبال صبای قم در شهر قم با حضور مهدی تارتار سرمربی تیم صبا شروع شده است و طی دو هفته آینده دو مرحله اردوی آماده سازی در شهرهای تهران و کرج برگزار خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: بر اساس توافق به عمل آمده با محجوب برای پرداخت مطالبات بازیکنان مبلغ 2 تا 3 میلیارد تومان طی هفته آینده از سوی وی به حساب باشگاه واریز خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار