جانشین معاونت اجتماعی ناجادرایلام

جانشین معاونت اجتماعی ناجا در ایلام گفت: خانواده‌های شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری درجامعه است.
کد خبر: ۶۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 11 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام عسکر نجفی خواجه بلاغ در دیدار با خانواده شهید عطاالله کاروانی در ایلام، اظهار داشت: شهدا نماد افتخار و سربلندی ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: شهدا مظهر اقتدار ملی هستند و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین حفاظت از دستاوردهای انقلاب هدف اصلی شهدای غیور ایران اسلامی بوده است.

 جانشین معاونت اجتماعی ناجا عنوان کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا را یک توفیق الهی است، خانواده های معظم شهدا به عنوان سرمایه های ارزشمندی برای جامعه اسلامی محسوب می شوند.

وی با تأکید بر این که مسئولان ایران اسلامی باید از خانواده شهدا دلجویی و رسیدگی داشته باشند، تصریح کرد: خانواده معظم شهیدان جمهوری اسلامی ایران به عنوان جامعه افتخار جامعه هستند و باید جایگاه و منزلت این عزیزان به خوبی در جامعه حفظ شود.

جانشین معاونت اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری درجامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه نماد و مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی شهیدان و خون شهیدان است، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است و ما بدانیم همه مدیون ایثار خانواده های معظم شهدا هستیم.

نجفی خواجه بلاغ با بیان این که صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیار با ارزش است، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود، از انقلاب، رهبری، دولت و نظام به خوبی حمایت کردند.

شهید عطاالله کاروانی در هفتم مهرماه سال 1376 در پاسگاه انتظامی گلشاه زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار