اجرای طرح تابستانه پلیس درایلام

نورالله خادم : از 25 تیر طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی در استان ایلام اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 13 July 2015

به گزارش تابناک ایلام

نورالله خادم : از 25 تیر طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی در استان ایلام اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به شروع طرح تابستانه پلیس راهور از 25 تیرماه گفت: در اجرای این طرح با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد.

خادم افزود: طرح ترافیکی تابستان 1394 به منظور مدیریت هوشمند و ساماندهی نظام‌مند ترافیکی از 25 تیر در استان ایلام همانند سایر استان‌های کشور در معابر درون‌شهری و برون‌شهری اجرا و تا چهارم مهرماه امسال ادامه دارد.

وی ادامه داد: اهداف این طرح کنترل حمل و نقل عمومی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، هماهنگی با دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به این که بهترین و موثرترین عامل اجرای طرح‌های ترافیکی، توسعه فرهنگ ترافیک و مشارکت آگاهانه شهروندان قانون‌مدار است، تصریح کرد: آنچه در اجرای این طرح باید مدنظر قرار گیرد افزایش حمل و نقل عمومی و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشکلات مردم در محدوده اجرای طرح است.

وی مزایای اجرای این طرح را صرفه‌جویی در وقت و کاهش ترافیک در محدوده شهری دانست و گفت: کمیته ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شده است تا با به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها، امکان اجرای طرح را برای پلیس راهنمایی و رانندگی فراهم کنند.

خادم فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک و جلب مشارکت‌های همگانی با توجه به اهمیت سهم مردم در تامین امنیت ترافیکی را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی و آسیب‌های ناشی از آن را بسیار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ها خواست در این خصوص همچون گذشته یار و یاور پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: آرزوی ما این است که هم‌استانی‌ها، سفر بدون تصادف و بدون کشته را سپری کنند و همه باید کمک کنیم تا این هدف محقق شود و در اجرای قانون و مقررات همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا به فرهنگ تبدیل شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار