امام جمعه مارگون در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته عنوان کرد؛

مسئولانی که از آرمانهای امام خمینی چشم پوشی کردند به امام و شهدای انقلاب جفا کردند/ مشکل خوارج جمود فکری و خشک مقدسی بود

خواجه پور ادامه داد: مسولانی که از اهداف و نیز آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) چشم پوشی کردند به امام و شهیدانی که خونشان در مقابل خیانتکاران به نظام و انقلاب اسلامی ریخته شد، جفا کردند.
کد خبر: ۶۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 01 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه مارگون در خطبه های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با استجابت دعا و تمسک به آیه 186 سوره بقره بیان داشت: شرط استجابت دعا ایمان به خداوند متعال است.

وی گفت: اگر انسان به خدا ایمان داشته باشد معصیت الهی رامرتکب نمیشود.

رحم الله خواجه پور اظهار داشت: عده ای که به جهت عدم استجابت دعا از خداوند مهربان گلایه مند میشوند بدانند که عیب از ماست که به نسخه الهی که همان قرآن است عمل نشده و گرنه دعاها مستجاب میشود.

امام جمعه مارگون در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به ارتحال ملکوتی امام راحل بیان کرد: امام (ره) نشان داد که انسان کامل شدن و نزدیک شدن به مرزهای عصمت و پیش رفتن افسانه نیست.

وی افزود: حضرت امام خود را به سلاح تقوا مجهز کرده بود.

خواجه پور گفت: امام برای مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و پیروزی انقلاب هیچ گونه ابزار جنگی در اختیار نداشت بلکه او خود را به اخلاق الهی مجهز کرده و ریشه خبیثان را با سلاح تقوا از پای درآورد.

خواجه پور ادامه داد: مسولانی که از اهداف و نیز آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) چشم پوشی کردند به امام و شهیدانی که خونشان در مقابل خیانتکاران به نظام و انقلاب اسلامی ریخته شد، جفا کردند.

وی با اشاره به درپیش بودن لیالی قدر عنوان کرد: شب قدر فرصت بسیار مناسبی برای مورد مغفرت الهی قرار گرفتن است پس توصیه می‌شود با بهره گیری از اعمال لیالی قدر مورد عفو الهی قرار بگیرید.

امام جمعه مارگون به شهادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: ابن ملجم یک روز در کنار امیرالمؤمنین (ع) بود و سپس قاتل حضرت امیر شد.

خواجه پور در پایان صحبت های خود گفت: خوارجی که ابن ملجم از دل آن بیرون آمد، نماز میخواندند و روز میگرفتند و در مسجد حضور پیدا می کردند ولی مشکلشان جمود فکری و خشک مقدسی بود و با این جمود فکری کارشان به جایی رسید که امام اول شیعیان را به شهادت رساندند.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار