شهرستان کهگیلویه؛

در سال 96 بیش از 483 میلیون تومان زکات مستحبی در کهگیلویه جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد دهدشت در این نشست اظهارداشت: در سال گذشته ۵۴۳ میلیون تومان زکات در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و در موارد مصرفی هزینه شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 01 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز گذشته نشست شورای زکات با حضور مسئولین مراکز و خانه های ترویج، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

مدیر کمیته امداد دهدشت در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته ۵۴۳ میلیون تومان زکات در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و در موارد مصرفی هزینه شد.

امرالله فروزنده افزود: بیش از ۴۸۳ میلیون تومان از این مبلغ زکات مستحبی بوده است.

وی افزود: جمع زکات واجب جمع آوری شده در این سال مبلغی در حدود ۶۰میلیون تومان می باشد.

امرالله فروزنده گفت: زکات جمع‌آوری شده با نظر ستاد زکات شهرستان در پروژه‌های عام‌المنفعه ازجمله عمرانی، ساخت مسجدوحسینیه و کمک به معیشت نیازمندان هزینه شده است.

فروزنده بیان کرد: در سال جدید نشست‌های متعددی با ستاد زکات شهرستان برگزار و با توصیه‌های امام جمعه، کمک‌های اعضای ستاد وهمچنین هماهنگی با فرمانداری، دهیاران، شوراها برگزار شده است.

مدیرکمیته امداد دهدشت باقدردانی از سیدعمران تقوی و سایر عوامل اجرایی جهادکشاورزی کهگیلویه افزود: امیدواریم به رغم خشکسالی و کاهش برداشت محصولات کشاورزی بتوانیم به تعهدات خود در زمینه جمع‌آوری زکات عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار