دستاوردهای پروژه مهر در البرز

کد خبر: ۶۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 13 July 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ساماندهي نيروي انساني، فضاهاي آموزشي و پرورشي و تجهيزات از مهم‌ترين اولويت‌هاي کاري پروژه مهر امسال آموزش و پرورش استان است. 
خسرو ساکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: آموزش و پرورش در قالب پروژه مهر در شش مرحله برای آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی به فعالیت می‌پردازد.
وی با بیان اینکه پروژه مهر توسط فانی وزیر آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده است، افزود: این پروژه مصداق روحیه تفکر و فعالیت‌های جمعی در سال همدلی و همزبانی است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای هر کاری باید با برنامه پیش رفت، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های خوب برای شروع با نشاط مدارس برنامه پروژه مهر است که مهم‌ترین بخش فعالیت در این زمینه ساماندهی فضاهای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی بوده که کیفیت آموزشی به نگاه مدبرانه به این دو بخش بستگی دارد.
این مقام مسئول با  اشاره به اهداف پروژه مهر، منسجم‌سازی، بهینه‌‌سازی عملکرد مدیران را از جمله اهداف آموزش و پرورش در پروژه مهر خواند و افزود: سازماندهی افراد در 9 کارگروه در آموزش و پرورش به ویژه ساماندهی نیرو باید براساس توجیه و تبیین حرکت کند.
ساکی با بر شمردن آسیب‌ها و نقاط قوت پروژه مهر در منطقه گفت: ایجاد فضای همدلی و صمیمیت بین کارشناسان اداری و مدیران مدارس از جمله مهم‌ترین راهبردهای اجرایی پروژه مهر است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز یکی از آسیب‌های اجرایی پروژه مهر را عدم تهیه مستندات و مصور کردن فعالیت‌ها در مدارس برشمرد و اضافه کرد: بازدید و نظارت‌های منسجم از مدارس یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی مدارس است.
وی در پایان از ضرورت به سازی و شاداب سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید سخن به میان آورد و گفت: با استفاده از مشارکت اولیا در سال همدلی و همزبانی شرایط مناسب ورود دانش‌آموزان به مدارس فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار