فرمانده انتظامی شهرستان قم:

کلاهبردار ۱۷ میلیاردی در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری کلاهبردار ۱۷ میلیارد ریالی با شگرد دریافت وام مسکن در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۲ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی دیده‌ور گفت: با شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی پس از فروش آپارتمان به آنان، اقدام به دریافت وام مسکن به نام خریداران بدون اطلاع آنان کرده است، مراتب در دستور کار پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ادامه تحقیقات حاکی از این بود که متهم، رئیس شعبه یکی از بانک‌ها است که با توجه به اشتغال همزمان وی در ساخت و ساز مسکن، با اسناد آپارتمان‌های فروخته شده، به نام خریداران و بدون اطلاع آنان وام‌های سنگین دریافت کرده و از بازپرداخت آن خودداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده، آدرس محل سکونت متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی بیان داشت: این فرد، دارای ۱۰ نفر شاکی و متهم به بیش از ۱۷ میلیارد ریال کلاهبرداری است که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیده‌ور، در خاتمه به شهروندان هشدار داد: در هنگام تنظیم قراردادها، معاملات از وجود خارجی شرکت، بنگاه و یا شخص حقیقی یا حقوقی فروشنده یا آگهی کننده مطمئن شوید و درباره سابقه فعالیت و نتیجه کارهای قبلی آنان تحقیق کنید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار