اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در شهر یزد

محدودیت‌های ترافیکی روزقدس از ساعت ۶ صبح فردا درشهر یزد اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 07 June 2018

سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راهور استان یزد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان، محدودیت‌های ترافیکی این روز را از ساعت ۶ صبح به شرح ذیل اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: در این مراسم از میدان شهید بهشتی به سمت چهار راه شهدا و از سه راه مهدی بع سمت چهار راه شهدا و از چهار راه بعثت به سمت چهار راه شهدا و همچنین از تقاطع شهید رجایی به سمت بلوار امام زاده مسدود است سرهنگ پورشمس اضافه کرد:کلیه کوچه‌های فرعی تا اتمام راهپیمایی مسدودو میباشد پورشمس با بیان اینکه در این روز تردد کلیه وسایل موتوری و خودرویی در این مسیر‌ها ممنوع می‌باشد ادامه داد: همچنین در خیابان "قیام" از چهار راه "بعثت" به سمت میدان "امیرچقماق" از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم نماز جمعه محدودیت ترافیکی را خواهیم داشت.

سرهنگ پورشمس تصریح کرد: شهروندان و کسبه از پارک کردن خودرو‌های خود در طول مسیر راهپیمایی در خیابان‌های "امام جنوبی"، میدان "شهید بهشتی"، میدان"امیرچخماق" و خیابان "قیام" از شب قبل خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیر‌های راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار