غیبت نماینده 4 باشگاه در قرعه‌کشی لیگ دسته‌اول حاشیه‌ساز شد

چهار باشگاه نفت تهران، ماشین‌سازی تبریز، خونه به خونه بابل و سیاه جامگان نماینده‌ای در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول نداشتند.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 16 July 2018

چهار باشگاه نفت تهران، ماشین‌سازی تبریز، خونه به خونه بابل و سیاه جامگان نماینده‌ای در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول نداشتند. از بین این سه تیم دو تیم نفت و سیاه جامگان که از لیگ دسته برتر سقوط کرده‌اند ظاهراً در لیگ یک هم شرایط بد و نامشخصی دارند.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: به شرط تصویب هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال فصل آینده سهمیه صعود تیم‌ها به لیگ برتر ۲.۵ خواهد شد.

*‌ فتاحی همچنین اعلام کرد: در صورتی که تیم‌های لیگ یک حق ورودی به مسابقات و حق عضویت را پرداخت کنند ۵۰ درصد از فضای تبلیغات محیطی را در اختیار خواهند داشت و ۵۰ درصد دیگر متعلق به سازمان لیگ خواهد بود.

* از تیم‌های لیگ یک خواسته شد جام حذفی را جدی بگیرند زیرا ممکن است مثل فصل گذشته یک تیم لیگ یکی به فینال برسد.

* فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک نیز اعلام کرد: هنوز کار تغییر نام برق جدید شیراز به قشقایی شیراز تمام نشده و باید روال اداری این مسئله طی شود.

* محمودزاده همچنین از غیبت سرمربیان لیگ یکی درقرعه‌کشی گلایه کرد و گفت: کاش سرمربیان مراسم قرعه‌کشی لیگ یک را جدی‌تر از گذشته بگیرند.

* از تیم‌ها خواسته شد که زمین‌های چمن خود را به شرایط مطلوب نزدیک‌تر کنند و تصور نکنند که با بازی در زمین خراب می‌توانند حریفان را شکست بدهند زیرا در صورت مصدومیت یک بازیکن‌شان ممکن است ۲۰۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان خسارت ببینند.

* جذاب‌ترین مسابقه هفته اول دیدار ملوان با خونه به خونه بابل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار