رویکرد گزینشی و جانبدارانه استانداری در دعوت از رسانه ها

20 مرداد ماه روزی بود که استانداری هر چند با تاخیر سه روزه منت بر سر خبرنگاران قزوینی گذاشت و از برخی از خبرنگاران برای تجلیل از زحماتشان دعوت به عمل آورد .
کد خبر: ۶۴۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 11 August 2018

رویکرد گزینشی و جانبدارانه استانداری در دعوت از رسانه ها

به گزارش تابناک قزوین،20 مرداد ماه روزی بود که استانداری هر چند با تاخیر سه روزه منت بر سر خبرنگاران قزوینی گذاشت و از برخی از خبرنگاران برای تجلیل از زحماتشان دعوت به عمل آورد .

دعوتی پر از تبعیض و توام با رویکردهای سیاسی، رویکردهای نخ نما شده که نشان دهنده رفتارهای غیر حرفه ای از جانب متولیان اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین است.

طبیعتا عرصه خبر و خبرنگاری زمینه ای است که هیچ فرد عاقلی برای کسب  مطامع مالی به آن ورود پیدا نمی کند و گرفتن یک کارت هدیه و یا صرف شام و یا نهار برای جبران زحماتشان به هیچ وجه کافی نبوده و نیست ولی عرصه خبر و خبرنگاری آنقدر قداست دارد که توهین دعوت و پس گرفتن دعوت را به بهانه  فعال نبودن خبرگزاری نپذیرند.

جناب آقای استاندار مجموعه خبرگزاری تابناک بر اساس سیاست های کلان خود بدون رویکرد سیاسی و جناحی در استان مشغول به پوشش خبرها است و از شما برای دعوت از همکارانش برای تعامل بیشتر تشکر می کند و امیدوار است که یک نگاه همه جانبانه تر و حرفه ای تر به رسانه های استان در مجموعه تحت مدیریت شما شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار