افتتاح واحد سورتینگ در جهرم

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۶ پروژه عمرانی در بخش کردیان شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 26 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: فرماندار ویژه جهرم با اشاره به افتتاح واحد سورتینگ و بسته‌بندی مرکبات به عنوان اولین پروژه روز دوم هفته دولت در جهرم اظهار داشت: این واحد بسته بندی در شهرک صنعتی جهرم به همت بخش خصوصی به وسعت ۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

علیرضا صحرائیان افزود: این واحد با ظرفیت بسته بندی ۳ هزار تن میوه در سال برای ۹۶ نفر به صورت دائمی و فصلی ایجاد اشتغال می‌کند.

وی در خصوص بهره‌برداری‌های صورت گرفته از عملیات بهسازی معابر در ۳ روستای بخش کردیان این شهرستان بیان کرد: بهسازی و عملیات آسفالت معابر روستای علویه این بخش با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه دهیاری و قیر یارانه‌ای بنیاد مسکن به وسعت ۱۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه جهرم افزود: روستای علویه ۲هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد که تاکنون ۲۷ هزار مترمربع از معابر این روستا بهسازی و آسفالت شده است.

وی بهسازی و آسفالت معابر روستای یوسف آباد را از دیگر پروژه‌های این بخش دانست و گفت: معابر این روستا با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان بهسازی شد و با بهره برداری از این پروژه ۱۰ هزار متر مربعی، ۸۵د رصد معابر روستای یوسف آباد که ۳۵۰ نفر جمعیت دارد، بهسازی و آسفالت شده است.

صحرائیان سومین پروژه بهسازی معابر را در روستای هرموج ذکر کرد و توضیح داد: این پروژه به وسعت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان جهت رفاه حال اهالی ۷۰۰ نفری این روستا انجام شده است.

افتتاح خانه عالم الغدیر شهر قطب آباد از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز بود که صحرائیان در مورد آن گفت: این خانه عالم با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی افزود: زمین این منزل مسکونی را خیر نیک اندیش مرحوم ایاز الله سجادی نیا اهدا کرده است.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه فاز اول اقامتگاه بوم گردی شهر قطب آباد یک هزار متر مربع است که در هفته دولت افتتاح شد گفت: این اقامتگاه با اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان به همت بخش خصوصی ساخته شده است.

علیرضا صحرائیان با بیان اینکه فاز اول این اقامتگاه بوم‌گردی جهت ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند افزود: با راه اندازی ۵ فاز این اقامتگاه بوم گردی جهت دست‌کم ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار