استاندار:

تقویت زیرساخت های ارتباطی برای پیشرفت سریع تر خراسان شمالی الزامیست

استاندار خراسان شمالی یکی از اساسی ترین راه های پیشرفت و توسعه استان را توجه به مباحث توسعه زیرساخت های ارتباطی دانست و گفت:این موضوع باید به تمامی دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شود و تلاش این ادارات در جهت اهمیت به زیرساخت های ارتباطی باشد.
کد خبر: ۶۴۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 30 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز در دیدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور حین سفر به شهرستان شیروان اظهار داشت:  اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی بر کسی پوشیده نیست زیرا به عنوان شاهرگ نیازهای توسعه یافتگی کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و در راستای خدمتگزاری به مردم نقش اساسی دارد.
وی افزود: فراهم آوردن دولت الکترونیک می تواند بسیاری از مشکلات مردم را به حداقل برساند بنابراین باید در این مسیر تمام اقدامات لازم را انجام داد.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز گفت: ساماندهی دولت الکترونیک یکی از مباحثی هست که در تمامی استان ها به طور جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.
حسین فلاح جوشقانی اظهار داشت: خراسان شمالی تمام شرایط لازم برای مهیا کردن و پیاده سازی دولت الکترونیک را حتی در نقاط روستایی هم دارد و باید دستگاه های اجرایی در این مسیر همکاری های لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار