کیش میزبان کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها

ششمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها (ICNS۶) توسط دانشگاه صنعتی شریف ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۴ در جزیره کیش برگزار می‌شود‎.
کد خبر: ۶۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 24 July 2015
 به گزارش تابناک به نقل از منطقه آزاد کیش، ‎فراهم کردن فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت‌های جدید در حوزه نانوساختارها، ‏بررسی چالش‌های پیشرو در عرصه نانوساختارها و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و ‏خارجی در زمینه فناوری نانو از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین‌المللی است.

عناوین محورهای مورد بحث در این کنفرانس «‎نانومواد،‌ نانوبیومواد و نانوکامپوزیت‌ها»، «مواد نانوساختار در انرژی، آب و محیط‌ زیست»، «نانوبیوفناوری و نانو پزشکی»، « ‎نانوساختارها در الکترونیک، فوتونیک و پلاسمونیک»،« ‎نانومواد در کاتالیست‌ها و فوتوکاتالیست‌ها»، «‎‎نانوساختارهای کربنی» هستند.
 
همچنین «‎‎نانو‌ساختارهای دو بعدی»، «‎‎روش‌های پیشرفته ساخت و شناسایی»، «نانوحسگرها و نانوبیوحسگرها»، «استاندارد‎ ‎و تجاری‌سازی» و «ارزیابی ریسک و اخلاق در نانوفناوری» از دیگر محورهای این کنفرانس به شمار می روند.  
 
مهلت ثبت نام و ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه کنفرانس به ترتیب، ‌۸ مهرماه و ۲۳ مهرماه اعلام شده است. محققان و پژوهشگران رشته‌های مرتبط فرصت دارند، تا تاریخ‌های ‏مشخص‌ شده، مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
 
این همایش از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد توسعه فناوری‌نانو جهت دریافت ‏مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های دانشجویی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار