فرماندار اردکان:

باید با خدمت‌رسانی بهتر به مردم، زمینه رضایتمندی آن‌ها را فراهم کنیم

فرماندار شهرستان اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، اظهار داشت: باید با خدمت‌رسانی بهتر به مردم زمینه رضایتمندی آن‌ها را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۶۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 04 October 2018

 جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد برگزار شد.

فرماندار اردکان در این جلسه با اشاره به تخصصی شدن انجام مأموریت‌ها و وظایف در فرمانداری‌ها، گفت: معاونت‌های فرمانداری‌ها به دو معاونت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی افزایش‌یافته است.

وی افزود: برنامه‌ریزی درزمینهٔ مسائل و برنامه‌های عمرانی، صنعتی و معدنی شهرستان در حوزه معاونت عمرانی است. از همه ادارات نیز انتظار داریم که برنامه‌های خود را در حوزه عمرانی با این معاونت هماهنگ کنند.

هادی مقیمی با اشاره به شرایط کنونی در کشور اظهار داشت: عزت، استقلال و سربلندی یک کشور مرهون ایستادگی آن است. با توجه به تضاد منافع انقلاب اسلامی با منافع قدرت‌های استکباری، ما مدام تحت‌فشار هستیم ولی ملت ما در طول این چهل سال در بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده است و با رهبری هوشمندانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ما توانستیم حوادث مختلف را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: علیرغم مسائل و مشکلات پیش‌آمده درزمینهٔ اقتصادی، اکنون شرایط کشور در حال متعادل شدن است. دشمن نیز با سوءاستفاده از این شرایط به دنبال بروز نارضایتی در جامعه است. باید با هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر و با ارائه خدمات بهتر به مردم رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بیشتر کنیم.

فرماندار اردکان تصریح کرد: با تکیه‌بر امکانات و منابع داخلی و نیروی انسانی که در داخل کشور وجود دارد می‌توانیم به خودباوری برسیم و کشور را از این مرحله و بحران‌ها به‌سلامت عبور دهیم.

وی در پایان گفت: اردکان به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان یزد و با توجه به واحدهای صنعتی و معدنی که دارد دارای حساسیت و ویژگی بالاتری است و این موضوع باعث می‌شود که مدیران توجه خاص‌تری به مسائل آن داشته باشند تا بتوانند در حوزه خود بهتر مدیریت کنند.

در پایان این جلسه، علیرضا جدیدی اردکانی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار