رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی اربعین از 30 مهرماه دراستان ایلام

رئیس پلیس راه ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی اربعین 97 در محورهای مواصلاتی این استان از 30 مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 14 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی اربعین از 30 مهرماه در راه های مواصلاتی منتهی به مهران در استان ایلام به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: مسیر حمیل - سرابله - ایلام، اسلام آباد - ایوان - ایلام، ایلام - صالح آباد - مهران، ایلام - ملکشاهی - مهران، دهلران - مهران، دره شهر -بدره - ایلام - مهران از جمله مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز بین المللی مهران است که محدودیت های ترافیکی در آنها اجرا می شود.

همتی زاده اضافه کرد: طبق محدودیت هایی که اعمال می شود عبور و مرور تمامی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین غیر از تانکرهای سوخت رسان و اتوبوس های حمل مسافر از تاریخ 30 مهرماه 97 تا 10 آبان ماه 97 ممنوع خواهد بود.

سرهنگ همتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمامی یگان های خدمت رسان پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای خدمت رسانی هرچه با کیفیت تر به زائرین در کنگره عظیم و معنوی اربعین در آماده باش کامل هستند.

وی خطاب به رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: تمام تلاش های نیروهای پلیس راه در راستای حفاظت از جان و مال زائران است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از طرف عموم رانندگان خدمت رسانی پلیس به ملت را روان تر خواهد ساخت../م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار