افتتاح 2800 واحد مسکن مهر ‌در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ‌همزمان با سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر دو هزار و 800 واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶ 21 February 2015
به گزارش فارس، علی حیدری در جلسه هماهنگی برگزاری آیین افتتاح و بهره‌برداری از این واحدها در اردبیل اظهار کرد: صبح یکشنبه و در شهرک 4 هزار واحدی اندیشه اردبیل در پیله‌سحران در مراسمی که برگزار می‌شود با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر واحدهای مسکونی احداث شده در شهرها و مناطق مختلف در قالب مجتمع‌های مسکونی مهر به بهره‌برداری رسیده و امکان واگذاری این واحدها به صاحبان و متقاضیان فراهم می‌آید.
وی تصریح کرد: علاوه بر این قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مجتمع 108 واحدی توحید را نیز در اردبیل افتتاح می‌کند تا امکان واگذاری این واحدها به متقاضیان فراهم آید.
 مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در استان اردبیل از 53 هزار واحد مسکن مهری که در سال‌های اخیر عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود، بیش از 80 درصد این واحدها تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدها نیز تا نیمه اول سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. حیدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: قرار است قائم وزیر راه و شهرسازی همچنین در جلسه شورای مسکن استان که در استانداری اردبیل برگزار می‌شود، شرکت کند.
وی بیان کرد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر، بالای 25 هزار نفر و همچنین بافت‌های فرسوده از مجموع واحدهای مسکن مهر احداثی تاکنون 45 هزار و 800 واحد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از دو هزار و 800 واحد مسکن مهر افتتاحی در روزهای آینده، تعداد محدودی از واحدهای مسکن مهر باقی مانده که در نیمه اول سال آینده آنها را تکمیل و راه‌اندازی می‌کنیم.
حیدری ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده وام مسکن مهر از رقم 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته که این افزایش با همکاری و همت خود متقاضیان و آورده مناسب آنها واحدهای مسکن مهر تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار