اظهارات متضاد درباره شیوه واگذاری کشت و صنعت مغان

دادستان:سوء جریان را کشف کردیم/پوری حسینی:قانونی بود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما سوء جریان در واگذاری کشت و صنعت مغان را کشف و مانع از واگذاری قطعی این بنگاه اقتصادی شدیم.
کد خبر: ۶۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 18 November 2018
به گزارش تابناک اردبیل، سیدناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: با مداخله به هنگام دادستانی فعلاً واگذاری کشت و صنعت مغان ملغی شده و اصرار ما بر این است تا با توجه به نامناسب بودن اهلیت فنی و مالی و سایر مشخصات خریدار ،واگذاری کشت و صنعت مغان به خریدار قبلی منتفی شود.

وی با اعلام بی‌اطلاعی از آخرین وضعیت تحقیق و تفحص و واگذاری کشت و صنعت مغان به یک خریدار جدید خاطرنشان کرد: ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم و نمایندگان مجلس و سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه باید اظهارنظر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به ایسنا گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان به عنوان یکی از موضوعات مهم استان است که با جدیت تمام این واگذاری به پیش می‌رود که باید این واگذاری در معنای واقعی به بخش خصوصی قابلیت‌دار و اهلیت‌دار هم از نظر مالی و هم مدیریتی و اجرایی انجام شود.

به گزارش تابناک اردبیل این در حالی است که پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی معتقد است واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان یکی از افتخارات این سازمان و دولت در واگذاریها، کاملاً قانونی بوده و در بستری شفاف واگذاری آن انجام شده است.

وی اخیراً نیز مدعی شد: دادستان اردبیل از اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دارایی همواره استقبال کرده است!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار